torsdag 22 oktober 2009

plugga plugga plugga!

Den här dagen har jag varit sjukt produktiv. Gjorde massa på Företagsekonomin och har gjort klart book reporten till engelskan. Jag och oaken räknade ut att vi har fyra saker att göra tills veckan efter lovet. Två inlämningsuppgifter där den ena är rätt stor. Idrott och kostdagbok och sen har vi book reporten. Den gjorde jag som sagt klart idag, riktigt skönt! Sen ska vi vara klara med vårt projekt om apartheid. Jag är relativt klar och ska bara hitta ett tal med Nelson Mandela och skriva ett citat, sen är jag klar.

Sist, men inte minst ska jag läsa en bok som heter "hur man botar en fanatiker". Vi ska prata lite om den på historian och så, det blir bra till tåget ner till växjö. Fan vad bra jag har lagt upp allt!

Imorgon, halvårstestet!!!!!!!!!! Helt sjukt vad jag längtar, hoppas att det går vägen. Känns som det kommer göra det iallafall, det blir bra det!

Nu blev det en jäkla massa text så jag väljer att avrunda här!

posss

Inga kommentarer: