tisdag 14 april 2009

En helvetes morgon, vaknar upp med halsont, snuvig, trött som ett as och huvudont. Väljer att fan, idag ska jag inte klaga! Går upp äter frukost, om nu två skedar fil med musli kan räknas som frukost, byter om, sminket på, ser på håret at det är äckligt och fettigt, men fan så man inte orkar något annat än att gå utanför dörren och le mot molnen som visar sig!
Tyska lektion på det, hade missat både datorn och böckerna hemma, men med lite tur i oturen såg läraren inte ett dugg av detta. Märkte ganska direkt av att jag inte hade ätit frukost, men what to do?

lunch och trevligt sällskap, dinner and a show?, fick jag i allafall i form av självaste Knullberg, ordkvinnan, Saddam, kärt barn har många namn. Hon verkade vara redo för ett lag i Vassunda, bra!!
Levde på hoppet när moder svea nämnde att hon hade Storvretaspelare i sin nya klass, ja hon ska börja plugga, det kunde ju vara en viss Mattias Samuelsson som gick med henne, men tju fick jag. Det var säkert avdankade korpenspelare hon går med, sad but true!

Ingen träning för mig idag iallafall, jag ska istället gotta mig i livets onyttigheter, jag är helnöjd

over and out.

Inga kommentarer: