onsdag 15 april 2009

Hon blev arg, jag skrev.

Min vän Sandra, Sarre, Blondinsassa, bootiegirl, SS(endast ett fåtal vet vad detta står för), är väldigt besviken på mig då hon inte är med på bild varken i mitt rum eller på bloggen. Jag ska därför ägna ett helt inlägg åt henne för att inte förvärra den redan skedda skadan.

Sandra, min vän, fotbollsmålvakten, innebandyfjortisen, skoleleven. Som ni märker har hon en del egenskaper, både dåliga och bra. Första gången jag träffade henne var på innebandyn och fotbollen, jag såg henne som en grinig fitta som bara slängde klubban hela tiden och blev arg. Men det visade sig att tjejen från andra sidan järnvägen hade humor och var rolig som fan. Hennes fantasi har inga gränser och man kan bara förundras av hennes smarta svar, som egentligen är mindre smarta då hon alltid blir pwnad av sina motståndare.

Sandras föräldrar är skilda och det betyder att hon bor på två oika ställen, dels i Knivsta i ett radhus och dels i Norrviken, även kallad Vinterviken, även kallad stekarSTHLM. Jag gillar hennes föräldrar även fast jag har haft mina agg mot hennes mor på fotbollsplanen, hennes pappa är istället mannen som kör för fort och väljer att jobba som chef på olika företag! Men nu ska jag inte lämna ämnet, detta inlägg skulle handla om min veeeeen Sandra!

Vad finns det att skriva om henne, hon är en hejjare på fest, på att dansa och på att få i sig lite, för mycket........ SS som sagt... Sandra brukar få utbrott ibland, men jag gillar henne ändå.

Nej istället för att skriva mer lägger jag nu ut en bild på missfostret!


Ibland är hon ju SOT

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag föredrar Blondinsassa som smeknamn och tack för inlägget!!

Jullllaaaan sa...

SS (föredrar det rätt hårt) är så jävla grym! (skulle gärna vilja skriva att du är grym också ida, men detta inlägg handlade ju om sandra, men du vet att jag tycker du är grym också)