lördag 4 april 2009

Nattcup i Allians, mitt hjärta har nog aldrig slagit så snabbt som det gjorde första matchen, men sen blev jag intvingad i straffturnering, okej jag missade båda. Men efter det så kändes det inte lika nervöst längre, bara köra. All in var det va?
Nej, men jag kunde lika gärna ha satt mig på läktarn och tittat när jag lirade i min 4:a. En superliga spelare, en division ett spelare och en taggad uppsalabo, det fick mig att mest vara i vägen. Men tre bollar lyckades jag hänga iallafall.
Måste ge eloge till läktarstödet, det var grymt grabbar och flickor !;)

Måste ju säga att vi kom 2:a också hur nu det gick till! Man fick en varsin "handväska", tröja och en vattenflaska. Jag var helnöjd!

Slutade kvällen/morgonen ännu en gång i en bil med en övertaggad Josefine och två grääääääbzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... Där gick min mogenhet för långt......

1 kommentar:

Robin sa...

var det verkligen två grääääääääääääääääbzzzzzzzzzzzzz och inte två vuxna män?