måndag 20 april 2009

I can kiss nationella goodbye, ganska skönt. Kommer spendera en hel natt på sjukhuset, kul? Neej. Min dator kommer kunna ta det lugnt i en kväll iallafall, skönt för den? Jora.


Sandra har för tillfället bytt efternamn, detta namn börjar på en första bokstav, är hon värd det ? Ja.
Kortspel blev det en hel del av, och öppnande av flaskor med tänderna, det löste sig helt enkelt. Finns nog en hel del kort på ägare av denne blogg då kameran satt fast i handen. Får helt enkelt se om jag kommer pryda några kort på diverse hemsidor, rätt kul... Nej.
Efter slagsmål, blinkningen och en tur till Uppsala så hamnade jag i en lägenhet där jag självutnämnde mig till DJ, jo det gick faktiskt bra. Killers och Coldplay gick på högvarv och allsången var på topp. Samtalade även om min framtida innebandykarriär, ett byte av klubb kanske? Fick samtal av en viss Mappe som frågade husägaren vart hon var, men hon hittade vidare till rätt ställe men jag missade henne. Blev istället jagad av läskiga tidningssnubben, ni vet han som går med en vagn och har rött skägg? Jag springer snabbt iväg för att inte bli dödad och klarade mig. Somnade skönt i min säng med sminket på, helt rätt.
Vandrade runt i Knivsta på söndagen och gjorde inte ett skit, jobbade, ica och sen hem till moi och titta på Gossip girl, höra allt roligt och sedan Wipe out.

Inga kommentarer: