fredag 24 april 2009

mesig tjej i sängen....

Sitter i min soffa, eller nej jag halvligger. Har ju som sagt opererat mitt knä nu, kom in 8 i torsdagsmorgon och sen vaknade jag vid 5 av att jag inte hade en aning om var jag var. Det var en trött tjej som kördes upp till rummet där föräldrarna satt och titta på mig.
En fråga kommer jag ihåg: Var det du som satt upp håret eller ?
svaret: Det såg bättre ut innan.

Tror jag var rätt dåig när dom kom för jag sa åt dom att åka hem, dom lydde. Vaknade till vid 8 ungefär igen. Käkade godis och fick TVÅ sprutor, grina ju nästan där inne. Jag hatar att ta sprutor!! Men eftersom jag fortfarande var rätt borta så märkte jag knappt dom...
Vaknar 5 på morgonen igen och funderar på att gå upp, lägger mig och läser ett tag, det kommer in en sköterska som frågar varför jag är vaken, jag är nog fortfarande rätt borta så jag säger att jag ska sova nu. Klart slut, vaknar halv åtta får frukost. Vill åka hem, hemma var jag 10 på morgonen. Har sovit ett bra tag.

Men det känns ganska konstigt att jag knappt har ont i knät, det kommer väl... ´

som ni märker är jag nog fortfarande lite lullig i huvudet.
blir en over and out.

Inga kommentarer: