tisdag 7 april 2009

Sitter för tillfället med 5 målade fingernaglar och 5 omålade, jag försöker hitta inspirationen att måla 5 naglar till svarta. För dom 5 innan blev sämst målade och nu ska jag måla med vänster hand och då brukar det gå käpprätt åt helvete. Det där är ett i-landproblem, iallafall för mig. Hur fan ska man kunna måla sina naglar bra på högerhand om man måste måla med vänster! Helt sinnes.

Har spenderat dagen i stan med papi och mami, fick nästan pappa att köpa stekarglasögon, men han banga i sista sekund för att en annan i huset skulle bli rätt arg.... inte jag dårå.
Hängde ett tag på Gränby också, fick med mig en jeansjacka, tre nagellack och en mascara. Var helnöjd! Vi skulle gått på Ikea också, men där banga vi också efter att ha ätit en korv var, pappa tog två, en riktig man det där!

Ikväll är det träning, försöker hitta lusten inom mig, jag skulle hellre lirat innebandy med mina brudar, mycket roligare. Nu är det endast 6 månader kvar tills det kommer hända igen, kul.



En vårbild från förra året tror jag, då jag och Olivia hängde ett tag på Katedral.

Inga kommentarer: