torsdag 7 maj 2009

Åh jag är så sugen på att gå ut och springa, jag ska nog göra det efter det här inlägget, ja det ska jag! Men nej, jag kan ju inte. Vadå bra beslut? Bra beslut my ass, från och med nu ska jag ta mina egna beslut. Det var inte ens jag som valde det här, det var alla jävla människor runt om mig som pumpa in i huvudet att: Jo men det kommer bli jättebra, det är helt rätt beslut.
Men fuck you, jag vill inte längre, vill inte. Varför gjorde jag det för, varför stog jag inte på mig och sa att: Nej, jag ska inte göra det här, jag ska ha kul. Leva MITT liv, springa, spela och göra allt annat som jag alltid har gjort. Men inte...

Så trött så trött, orkar ingenting längre, har inte ens lust att gå till skolan. Jag lär mig saker som försvinner direkt när jag har skrivit saker på pappret. Det är så jävla tråkigt, jag orkar inte längre.. Jag drar snart, långt härifrån.

over and out.

Inga kommentarer: