fredag 29 maj 2009

helt ointressant inlägg!

Nej, inte ska ni bli blogglösa idag heller. Ännu ett inlägg från yours truly kommer självklart!
Idag har jag och mami gått låååååååångt, hela vägen från stationen till polishuset. Så sjukt jävla långt, var helt genomsvettig när vi kom fram, på det skulle jag ta kort också, ni kan ju tänka er hur mitt pass kommer se ut, en svettig, råttfärgad tjej som försöker se allvarlig(nej förlåt, neutral) ut! Bra!!! Det var en sjukt (för dig joann, 7kt) lång bit att gå alltså, tog typ 2 timmar....
Tråkig tjej jag veeet, men är trött och har vad jag tror är soleksem efter bara en timme på bryggan, lyckad tjej också!

Sitter och lyssnar på Killers, alltid bra, borde duscha snart också. En cola ska jag köpa innan jag drar iväg till Siri och fotbollsplanen. Jobb imorgon, tjolahopp tjolahej!


Hejdåååå så länge!

Inga kommentarer: