lördag 23 maj 2009

Dagen igår var rolig, startade vid 4 och höll på till 2 ungefär. Inte alls så länge som jag trodde att jag skulle vara uppe, men det var nog bra då jag började jobba 10 idag!
Startade vid 16 med lite tipsrunda och på något vis lyckades vårt lag vinna den, måste varit för att vi slog våra kloka huvuden ihop.. Fortsatte med mat och dans till infinity, stämningshöjare iallafall. Jag var pigg tjej då alltså... eller inte.
Lite brännboll och snack med nya människor på det så jag var helnöjd!
God efterrätt och musik med nya människor, det var en rolig kväll som spenderades på inte mindre än tre fester med min följeslagare Sandra. Att vi drar min moppe på vägen var ju också rätt roligt, där går två tjejer med packning upp till axlarna och drar en moppe med hjälm på huvudet. Jo-Ann, det är Knivsta helt enkelt.

jag börjar bli rädd för mig, varför ska jag alltid sluta i denna ångest som inte går att kontrollera, den kommer och vägrar lämna mig. Så har det varit i flera veckor nu, jag vill inte att det ska komma. Särskilt inte på kvällarna, på festerna, bland vänner, när jag hellre vill dö än att sitta där. Jag kan inte sätta fingret på vad det är men ändå så kommer den, krypandes varje gång. varje jävla gång. Vet inte hur jag ska göra för att stoppa den, ska jag dricka mer? Somna? Gråta ut? jag vet inte längre och jag vill inte att det ska hända igen, Fan då

Inga kommentarer: