fredag 1 maj 2009

Medan 2/3 av Uppsala och Knivsta troligen sover så har jag varit vaken i ungefär 2 timmar! Snopet nog slutade min kväll med förfrysta tår och ett ont knä vid 12 tiden, varför? Inte en jävla aning! Men, hann med att åka taxi från Stora torget till Svamptorget(?) och sen bli anklagad för att inte betala på bussen, okej jag hade inte det. Men jag hade redan varit på ett bra tag, men jag fick hjälp av ett par hjälpsamma killar, tack för det!

Annars hade jag en helt okej dag och kväll!
Började med champagnefrukost hos Josefin i Gottsunda, Jeepen(tror det heter så) närmare bestämt, huset var WOW! och maten likaså! Massa frukt och gott bröd blev en underbar morgon! Vidare sen till stadsparken där vi hängde ett tag, sen böev det rundvandring i stan, i och med att knät gjorde ondare så föll humöret också. jag åkte hem, ville inte vara den jobbiga och arga i gänget så istället för att gå runt med mössa i stan, Lindsay Lohan och jag <3, så åkte jag hem och fixade håret!

Grillningen hos Josefine vännen, blev grymt bra! Goda drinkar, dans, skratt och grillning gav kvällen en bra början! Sen blev det buss, trodde vi, men en snäll kvinna fixade skjuts till oss till stan, det gjorde dagen! Fy fan vilken hjälte alltså! Lite festligheter i Norby, judens hemparadis, helt okej kväll. Åkte hem, träffade folk på stationen och sen gå hem med mina bästa vänner så blev det grymt.

Mitt knä var dött när jag vakna idag...

Inga kommentarer: