tisdag 26 maj 2009

Jag har varit självaste Blondinbella de här två dagarna, inläggen har kommit på rad. Förstår inte var jag får inspirationen ifrån, brukar skriva upp allt jag kommer på i min lilla idébok och den är fullklottrad nu för tiden, hela tiden skriver jag ner något!

Ni borde alla skaffa en sådan, man får så mycket glädje av den, jag riktigt sprudlar av alla idèer jag får när jag läser tidningar, böcker, på internet, ser på tv och tittar på tv-program! Ni förstår när jag blir 30 år då ska jag minst ha 3 företag som jag styr själv, ett av dom ska vara denna blogg. Jag ska även ha hjälpt till att starta en organisation som samlar ihop pengar till dom stackars barnen i Afrika, dom som hellre äter av en tjock människa än alla dessa anorektiskt smala modellerna som struttar nerför catwalken ( kattgång? fy fan vad töntigt! Aa kanske det, men det heter så iallafall. Citat från Hip hip Hora, min favoritfilm. Till dig NojjarN).



Ett ideal?
Nej nog med ironi, nu är det dags att sova





over and out.

Inga kommentarer: