tisdag 5 maj 2009

jag har inte varit duktig på att blogga dom senaste dagarna, men det kan betyda att jag istället har pluggat och varit duktig som alla andra elever, särskilt dom på Katedral, men nej. Jag har legat och trynat i soffan framför en dålig dokusåpa och det har varit grymt skönt. Jag har somnat innan elva både söndag och måndag och idag kommer jag nog inte somna senare än vanligt. Imorgon ska jag upp och iväg till Allianshallen, tjejerna på Thoren ska spela skol-Dm, har precis sett att vi iallafall har 5-6 stycken som spelar innebandy, det är ju ett plus! Jag har ställt upp som coach, det betydde bara att jag inte ville missa en ledig dag från skolan! plus på det!

Men, ska senare iväg till sjukgymnasten och förhoppningsvid ta bort plåstrena på knät och senare på kvällen väntar INNEBANDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag längtar som en tok, även fast jag bara ska stå och skjuta med Murp hela träningen, älskar att befinna mig innanför sargen och skjuta, springa dribbla, ja allt. Jag lever för sporten.

Nu är det dags för att plugga lite till och senare väntar Ugly betty, Desperate Housewifes och meloner! Smurrigt :)

Inga kommentarer: