måndag 11 maj 2009

Glad dag idag! Varit positiv och tänkt framåt hela dagen. Fick lite visdomsord från tränaren också, tydligen ska jag vara en yttermittfältare, ingen forward. Får väl skola och om träna som fan på konditionen i sommar så att jag är tillbaka fit for fight! Nu jävlar ska jag vara bra till nästa säsong, är så sjukt taggad på att spela igen! Längtar redan, vintern ska bli en träningsperiod och arbeta för att få pengar.

Älskar dom här dagarna, då jag inte ser allt i nutidsperspektiv, istället tänker jag framåt på vad som kommer hända. Jag kommer spela vidare i vide ett tag iallafall, sen får det nog bli Sten Sture eller något anat lag, det känns skönt. Fotbollen då, kommer nog stanna kvar i KIK om Micke stannar, annars känns det rätt meningslöst. Han är en bra tränare och jag gillar att ha honom som det.. Så får det bli

underbar dag, i love.

over and out.

Inga kommentarer: