söndag 24 maj 2009

Läste på Josefines blogg om Sandras ägg i ansiktet och fick en flashback. Jag skrattade inte då men nu när jag tänker på det så finner jag mig själv sittandes och skratta. Det förvånar mig inte ett dugg att miss Högman, eller blondinsassa som hon gärna blir kallad, lyckas med detta!!
Blondinsassa och gänget har varit på utlandsresa idag, hela vägen till Åland. Undra om Sassa bad någon packad a-lagare att köpa ut lite 2.25 till henne. Time will tell. Tydligen förlorade dom med 14-1 också, måste varit på grund av henne... Jag gillar dig ändå Sassa!

Nej nu ska jag inte fortsätta tvinga er att läsa mer av mitt onödiga babbel. Nu är jag.........


...... over and out.

1 kommentar:

blondinsassa sa...

jag gillar faktiskt ägg så pass mycket att jag vill ha det i hela ansiktet, hallå?