onsdag 3 december 2008

Dags att skriva ett litet inlägg igen känns det som. Dagens fys har nog aldrig varit så jobbig, men det kan ju vara bristen på motivation. Borde även göra läsloggen så att den blir klar, men nej nej. Jag har tittat på laguna beach hela dagen, okej två program! Men programmet är guld värd.
Gunilla Kling har fått mig att aldrig skriva ordet kolla, då tänker jag direkt på kollationera. När jag ska "kolla" på tv så trycler jag in backspace fem gånger och byter ordet till titta eller se, det stör mig. Måste vara på grund av mina gener som mönsterelev eller något, jag kan inte skriva fel!

På fredag vankas det middag med en hel drös tjejer, längtar jag? Ja. kommer jag dra tidigt? Ja. Ska jag vara med Lovisa efter? JAAAAAAAAAAAAAAA! Har saknat den flickan big time, kommer bli skit bra ( och ja jag vet att skit bra stavas ihop, jag pallade inte!!!!! )

Inga kommentarer: