fredag 12 december 2008

Eftersom troligen 85% av Sveriges bloggar nu har grattat Kevin Borg tänker jag "våga vägra Kevin". Men helt ärligt, snubben är ju en strandraggare nästan. Han uppskattar världen för mycket! Jag blir bara irriterad av den absurda tanken på honom?

Nej jag tänker inte ägna mer tid åt en boybandsikon! istället ägnar jag mina tankar inför den kommande matchen imorgon. Enligt mina källor ska det vara någon stor innebandyfest i örsundbro, för övrigt staden som gud glömde. Vem döper ett lag till Lamadjuret? Hoppas dom inte spottas bara, hehe ordvits!

Efter mina hatsidor nu tänkte jag ta fram den grymt positiva, den finns där nere någonstans. Är inte musik från barndomen grymt bra? Tänk er, bubbles, S club 7, Supernatural, Excellence och E.M.M.A. Ja vi har tillbringat tiden framför datan ikväll, checkat in grymma låtar som Rock the world, TKO och Bring it all back!

Over and out for this time.

Inga kommentarer: