måndag 22 december 2008

Varför är det just på nätterna när jag ligger i min säng som jag får de största frågorna på livet, svaren på dessa frågor brukar ju kanske inte vara de mest objektiva! Men som man säger "de bästa svaren får man från sig själv" och det håller jag stenhårt på, denna värld behöver mer människor som pratar med sig själv. Där kom jag utsökt in på dagens ämne, dessa handsfree funktioner till en mobiltelefon. Man moderniserar sin mobil och får den att se "pimpad" ut! Min egna personliga åsikt, kom från mig själv alltså den bästa, är att det ser ju bara sjukt ut att man går och pratar med sig själv, går jag ifrån min tidigare ståndpunkt nu? Nej, det jag säger att världen behöver mer individer som samtalar med sig själv för att det ser besynnerligt ut när man går där på gatan i godan ro och för en konversation med sig själv! Det är sådant jag gillar och folk som är märkvärdiga och egenartade är coola! Jag själv vill vara ett Rtard om jag kunde, tolka mig rätt nu kära J elever!
Min proffesionella åsikt säger att med dessa handsfree funktioner så ser man lite finare ut, precis som Thoren. Detta leder till att man blir en individ/medarbetare/chef som andra ser upp till. Jag funderar själv på att skaffa en för man vill ju inte se ut som en Bolandselev! Då har man sjunkit ett steg för långt!

over and out

Inga kommentarer: