onsdag 31 december 2008

Som så många andra bloggare är det väl meningen att jag ska skriva en nyårsresumè, om alla roliga händelser som jag fick vara med om detta år. Jag tänker i och med detta inlägg ägna en tanke åt alla ny som gamla vänner och skriva en liten resumé.

Året började med att jag och min vän Josefin gick besvikna hem från ett nyårsfirande, vi hade inte kommit till den nivån vi ville, så vi gick där och klagade på väg till Lovisa för att möta upp föräldrarna. Vi kom sedan på att vi hade glömt en kamera hos mig, så vi gick tillbaka.
Den första resan på året styrdes mot Göteborg med ett taggat innebandy gäng, vi fick spela mot både bra och dåliga lag och vi kom till, ja hur kom vi egentligen? Jag kommer inte ihåg. Men den resan var en av de bästa jag haft, med norrmän, the holy buttcrack och lite rädlsa i hissen till heaven 23!
Sista året på Thunman gick jättesnabbt och jag kom närmre min bästa vän Jenny, vi umgicks mycket på den tiden och vi lärde känna varandra mycket bättre, det är jag väldigt glad för. Det är på grund av den tjejen som jag älskar att spela innebandy och det är på grund av henne som jag fortfarande är såhär glad! Tack!

Sista dagen på året gjorde vi "fotbollsbrudar" en kupp och satte upp ett stort lakan med texten
"NU DRAR ELITEN, KVAR BLIR SKITEN" det var nog en av de bästa upplevelserna jag har på detta år, vi har till och med övervakningsfilmen där vi springer runt med svarta kläder och tar med en stege, klättrar upp på taget och sätter fast skylten. Mycket roligt!! Skolavslutningen i sig tog vi med storm och sjöng, let me go home -michael Buble och I´m yours - Jason Mraz . Det var grymt bra och det var svårt att hålla tillbaka tårarna, vi skulle aldrig med gå med varandra i skolan längre!

Sommaren - 08 var inget att hurra för för min del, Gothia var grymt kul bara att jag gjorde illa knät där, aldrig varit med om värre smärta. Man vet inte var man ska ta vägen, världen omkring blir mindre och man sluts in i ett hat, man vill inte gråta mer men det går inte. Det smärtade i hela benet, ändå från knät ner till foten, det värsta jag varit med om. Sen gick jag runt med ett knä som var minst 5 ggr för stort. äckligt men sant!

Att börja på TBS var i en början mycket jobbigt för mig, jag hade noll lust att göra någonting, jag orkade inte och ville inte lära mig. Men efter att börjat lära känna alla tjejer så har det blivit grymt kul, jag blev jättebra kompis med Mikaela och det är jag sjukt lycklig över, tjejen är galen. Sen ska jag inte glömma vänskapen med Jo-Ann , vi har nog kommit närmre varann på sistone och jag har kommit på att tjejen är ondare än mig. Men vilka jäkla ideer hon har, man kan ju inte har tråkigt med denna kvinna!!

Julen firades i stillhet hemma, jag var nöjd och det var så lugnt hemma och skönt att bara ta det lugnt! Nyår ska firas hos Mikaela, jag är så taggad! nu ska jag kila och fixa mig, snart dags ju!


och från mig till alla er:
GOTT NYTT ÅR !!!!!!!! note to all of you: Man vill komma ihåg vad man gjorde på nyår!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni sköng skitilla. tycker du verkligen själv att ni var duktiga?

Anonym sa...

skön anonym som inte ens kan stava..

Anonym sa...

Vad är det som egentligen har hänt med dig?:S