torsdag 11 december 2008

Mina tapeter är väldigt fula, man vet inte riktigt färgen på dom, antingen är det gråa, vita eller lila. Jag vet! Hur kan man få dom tre färgerna? Jo det skiftar i hela rummet och jag brukar ligga varje natt i min säng och tänka på vilken färg är de egentligen? De är alltid olika på grund av ljuset, undra vad ni skulle tro att det var färg!
För att komma till det jag skulle prata om, undra vilken färg varje mäninska är. Det finns ju dom som är gröna(sköna), gula(fula) och svarta(deprimerade). Nej men helt ärligt, undra om man har en viss färg som man är? Den färgen berättar allt om en, man kan uppleva en hel livshistoria i endast en färg. Sen finns det ju dom som ändrar färg efter vinden, eller som man brukar säga, vända kappan efter vinden. Såna som umgås med dom som är "coola " Hmmmm... Inte för att ordet cool finns i mitt vokabulär, med tanke på människor dåra. Det finns ingen människa som är coolare än en annan bara för att man har mer kompisar och aldrig är ensam. Jag tycker att skulle man vara en cool människa är man sig själv och vågar stå för vad man tycker, vi har en sån tjej i våran klass. Hon är cool!

Inga kommentarer: