söndag 7 december 2008

Kvällen igår var helt sjukt kul! Måste säga att båda kvällarna har varit över min förväntan! I fredags bjöds det på Guitar Hero och en massa roligt, lite snack om Killers. Alltid kul att snacka om dom och sen lite dans i blink rummet!! Grymt roligt, även fast kvällen inte sluta bra för en del, för mig slutade den bra med en skön säng!
Vaknade 2 på lördagen, ganska tagen av att vakna så sent. Jag gled runt hemma och gjorde inte så mycket, sen så tog jag arslet ur vagnen och begav mig till en osminkad Linnea. Jag sandra och Linnea käkade lite mat innan vi och Lovisa begav oss till tåget som istället blev en gratis buss, det tackar vi Herr tedenlind för!

När vi väl hade hittat till Nathalie så var det en hel drös trevliga människor där, det blev en massa dansandes, lite vilt till för vissa! jag och lovisa drog en max och käkade pommes, alltid gott!! Kom hem i god tid på grund av en viss L som inte ville åka hem själv, vad gör man inte för Knivsta?? ;)
Blev ett stort missförstånd, smsade fel mänbniska och en massa skratt från mig själv haha! Ett telefonsamtal vid halv två precis när man somnat är inte heller så kul!

Men tack för båda dagarna dom var grymma ! :)

Inga kommentarer: