fredag 12 december 2008


Första inbetalningen för Idre är klar, längtar som bara den. Älskar känslan att bara kunna slänga mig utför backen och åka, fick även höra att min mentor åker snowboard!! Yee, hoppas han är bra så jag kan tvinga han att lära mig, haha... Nejrå Daniel! ;)..

Kvällen kommer spenderas först med secret mission, undra vad det kan bli? Senare blir det idolfinalen, vet inte riktigt om jag diggar programmet helt, men allt är relativt eller hur var det Joanna ?!


Planerat våran julfest har jag också , kommer nog bli riktigt kul! Rött är dresscoden iallafall! Sen om det senare blir en lokal så skulle kvällen sluta perfekt!


Nej nu skriver jag mycket ointressant meningen med detta inlägg var ju att hälsa nyaste läraren DK välkommen!! Ja , det är mentorn haha! Känns som om jag ska outa hela mitt liv nu, fast då tror jag inte han vill prata med mig längre, får tänka på det liite mer än vad jag just nu har gjort.


over and out

försmak ?

1 kommentar:

Anonym sa...

ida, as cool blogg http://hjarnanbakomallt.blogg.se/