tisdag 30 december 2008

jag har nog inkasserat världens mysigaste och gosigaste tröja idag! Den är mörkblå och finns på en affär som kallas H&M. 249 spänn är ett grymt pris!

Ikväll har jag inte varit socialt handikappad, istället har jag umgåtts med ett gäng sköna tjejer, även kallade "fotbollsbrudarna", vi har en stor fundering över detta namn och nu måste vi komma på det! Vem var det som kom på namnet fotbollsbrudarna?
Detta namn klingar nog negativt i en del öron, iallafall vad vi har hört, men det måste vara för att vi tar er alla! Fotbollsbrudarna är nog världens bästa gäng! Grymt roliga, sköna, djupa och snygga, iallafall mina kära kompisar!

Nyår står i dörren och jag är taggad till tusen, men som vanligt blir det alltid så...
Nej nu ska jag vara positiv och skicka en tanke till min käre vän J, drägget Kullberg! Vi ses i dimman kära kvinna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror det var T-unit som grundade namnet? :p Am i right?

Anonym sa...

Eller bara samma snubbe som satte liggarN på kartan?...bara en varm tanke från förorten right back at you *pöÖööZZzZ*

Anonym sa...

djupa fittor!