tisdag 23 december 2008

Jag tror att en viss Jo-Ann har frammanat den onda sidan ur mig, den har nog legat precis under ytan och väntat på att få komma ut. Nu har hon hjälpt mig, vet inte om jag ska ge henne ett "tack" eller "vad i helvete gör du?"

Men ett bevis på denna ondhet hände idag när jag läste en kommentar på hennes blogg "händernaitaket", på denna sida stog det något i stil med "haha, new couple, J (L) lok1". Veckan innan har hon nästan gråtit när vi tog fram denna bild på the new couple men ändå så bestämmde jag mig för att skratta åt kvinnans olycka. Är detta ondhet eller bara humor? Måste säga att svaret från mig själv, som är det bästa svaret, är ondhet. Men Jo-Ann jag skänker dig en tanke såhär i juletid, du är en fin människa innerst inne även fast man bara får se skymtar av den :) , jag gillar dig ändå!


Inga kommentarer: