söndag 14 december 2008

Mitt knä.. jag säger bara mitt knä!

Satt på AKUTen i 5 och en halv timme, akut? Jo men visst. Fick höra på en gammal tyngdlyftare i en halvtimme. Han berättade om sin tid som torped, nej jag skojjar inte. Han har blivit skjuten men samtidigt så sköt han 7 stycken andra snubbar. Killen var skum! Käkade punschpraliner, men endast punschen, han ville ju inte bli fet. Ska ju nämnas att snubben var lite rund om höfterna också...
Efter en tömning på vätska i benet och ett par kryckor var jag och min käre far på väg hem. Men först ett stopp på city pizza, det kallas tröstätning.

resten av kvällen låg jag hemma och tyckte synd om mig, jag lyckades ganska bra!!

Idag har jag ägnat dagen i Aliske och att kolla på Vm i innebandy , I like!

Imorgon är det frågan hur jag ska komma i tid till skolan, jag får helt enkelt hoppa snabbt!

Inga kommentarer: