måndag 28 september 2009

blitzkrieg bop

Har hängt på en lektion där vi dansade lite streetdance, kul ju! Men masken kommer ju alltid äga street, jazz, modern dans och allt sånt där jävla skit. Masken och ghetto ida fo laajf!! WEST SIDE!
Har även hunnit med att kolla in de senaste förvärven i Storvreta, Judas från Sirius, Holtz och de andra grabbarna styrde upp en bra match. Men jag hade ju hoppats på bråk, jag gillar sånt heheh. Lite man finns det nog allt i mig, fient!

Träffade lite bekantfolk och hatade människor i största allmänhet, särskilt Sirius jävla klack. Vi hamna på fel sida, jag har hellre hängt på andra sidan med retardsen, där hade jag trivits! :)
Sitter just nu och lever livet, imorgon sovmorgon till 2, jag är helnöjd!
Någon som behöver shapea upp lite alltsååååååå
/dont live your life that way, you got yourself to blame\

Inga kommentarer: