söndag 20 september 2009

Gossip girl!!!

Den 18 Oktober kommer Gossip Girl tillbaka, då ska jag sitta bänkad och redo att se, inga matcher eller något annat får stoppa mig. Haha, läskig tjej ju... Nej men, det är ju en månad kvar, längtar längtar längtar!
Nu har jag sovit lite och sen käkat mitt första mål mat, har levt på godis och en macka resten av dagen. Ser på Top Model och nu ska jag drömma lite om dom ultimata skorna, Ska köpas i veckan och behövs verkligen, så jäääääävla snygga. Fångade mig själv med att stå och klappa på skorna i affären, som sagt, läskig tjej!
Nu ska jag ta och kolla in bloggrundan och sen komma på vad jag ska ha på mig imorgon i skolan. Idrott och geografi, vad behövs? Kläder till idrotten och datorn, fan kommer bli en jobbig dag, det väger ju hur mycket som helst alltså!

Inga kommentarer: