lördag 26 september 2009

insomnia

Trött tjej som ska sova till senast 11.00 imorgon. Hoppas på gud att tommyboy ringer och säger att jag ska vara hemma imorgon, jag skulle vara överlycklig. Men, det händer nog inte. Kommer bli mysigt i min säng snart, jag längtar tills jag ska sova. Jag gillar att sova. Läsa lite Solo med Blake Lively och sen ska jag sova, sova sova sova. Har nog sett ut som ett vandrande lik idag, tappade både colaflaskan och en sur kastanj i vitlöksdipp idag, det var typ dagens roligaste. Så ni märker hur kul jag har haft.

Imorgon jobb och sen har tjejerna match, första seriematchen och jag får inte vara med. Deppig är jag, jag har ju alltid varit den som har kunnat spela första seriematchen. Men inte nu, jag får jobba på lite extra och sen åka hem och tycka synd om mig själv :)



4 bilder från igår får det bli. pozzz

Inga kommentarer: