onsdag 16 september 2009

jag har så svårt att veta om jag ens betyder nått för dig.

Sådärja! Tjejen har varit produktiv, hunnit jobbat, gå i skolan och nu har jag pluggat och gjort det som ska göras till imorgon. Känns skönt och klockan är bara kvart över 8! Inte vanligt att jag är klar för dagen då. Jaha, vad ska jag göra nu då? Brukar ju bli att jag är klar och allt är fixat med träningar, skolan, mat och allt vid 22.30. Men icke. Får väl hänga lite här på internet, äta något, kan behövas då jag har ätit väldigt lite idag jämfört med vad jag brukar.

Konstigt det där, jag brukar äta mer när jag börjar träna, men nu har jag ätit mindre, skumt!
Imorgon ska jag först gå i skolan på två lektionen, företagsekonomi och sen Engelska. Efter det ska jag till jobbet och stänga, 3 timmar blir det väl. Ska försöka städa lite då om jag har tid. Efteråt blir det innebandyträning och jag längtar som en tok redan!

Vad ska ni göra imorgon?

1 kommentar:

BlondinSazzi sa...

jag ska sjunga en sång för dig IduZZ, fast först ska jag på fekken och engelskan, ph1 nice.

poss