tisdag 29 september 2009

this time.

Fan vad trött jag blir när ingen koncentrerar sig och vill något, visst man måste ha såna träningar ibland också. Men ändå, man kan ju försöka. Jag vill ju satsa, jag vill ju bli något. Men så faller det, det är vid såna här tillfällen som bytet av lag kommer upp rätt snabbt. Men nej, den här säsongen kämpar jag mig kvar, sen får jag se. Vill ju komma in och spela först och främst. Men, vi får se hur det blir med det. Typ 23 dagar kvar.

Jag har fått lite insikt i livet också, varför gå och tjura för småsaker länge när man kan vara glad? Jag ska sluta se långsiktigt på saker och leva i nuet, jag kommer bli gladare, personer runt om mig kommer vara gladare. Så får det bli.

Och jag hoppas hoppas hoppas, 3 km på 13 min måste jag klara.

over and out

Inga kommentarer: