lördag 26 september 2009

Jag hade kul, somna gott.

Fi fan alltså. Orkade mig igenom dagen på jobbet! Bra tjej!

Igår dår, startade med mysig mat hos Linnea. Där satte vi igång Benny Lava och man bangar ju inte en sekund. Dansade på ett bra tag och sen fick vi lära oss lite dans av Kristin och Blonden, helkul bara att jag måste nog vara taktlös personifierat hehe..
Vidare till thunman för lite mer party. Där var det kul, där träffade jag Gull Jull. Jag gillar gulljull hon är fin! Jag och Andrea får världens ryck, springer ner på våra klackar till tåget som går 1.05 och åker in till Uppsala. Vi glider in på Lingon och småmyser lite, men vi/jag försvinner snabbt för att få åka taxi hem och somna framför en värdelös film. Vaknar mitt i natten av att jag är helt intryckt i madrassen och har en jätte över mig, kuuuul. Äh, jag gillar Loka iallfalla, det var mysigt :)
VR hjälpte mig denna kväll och jag ska se om jag har lite roliga bilder på kameran, har inte vågat kolla än!

Nu ska jag äta upp min mat från Lijlas och sen ska jag mysa med vänner :)

Inga kommentarer: