söndag 13 september 2009

En tjej som är dum i huvudet.

Kände att jag inte alls kunde svika så mycket att jag inte ens skriver när jag har tid!
Den här helgen har jag bara spenderat sovandes hemma. Under mina vakna timmar har jag varit på helt andra destinationer. Mest på jobbet, så jävla trött som jag var idag har jag nog aldrig varit. Men med mappe och crilzzzz så kommer man alltid igång!
Fredags då, blev en spontanparty kväll då jag var enda tjejen i sällskapet. Men va fan, jag tror jag är lite halvkille då jag hade skitkul! Hann till och med in en snabbis på en krog, men sen blev jag utslängd, doohh. Måste bli 18 alltså!!
Gick hem klockan 6 den morgonen och duschade för att sen sova i 2 timmar innan jag skulle till jobbet. Direkt efter jobbet begav jag mig till Uppsala och vidare till Gottsunda. Det fanns bara odds på en bra kväll, om det inte finns idioter som heter Lundin som förstör allt. Bra tjej. bra.
Gick till Malla balla som har grymt fin lägenhet istället. Somnade gott den kvällen med mobilen ringande och med sms. Pallar inte. Fan förlåt tjejer för att jag är så dum i huvudet, hoppas jag inte förstörde eran kväll.

´Nu ska jag sova, borde lämna tillbaka tröjjäveln någon dag också.

Inga kommentarer: