onsdag 16 september 2009

Pigg tjej idag ! (Y)

Åh! Inatt har jag sovit bra, jag har en konstig vana att alltid vakna till runt 5 - halv 6 på morgonen, jag tycker det är grymt skönt då jag får se att det är flera timmar kvar tills jag ska upp! Nu är det 9 dagar kvar tills lönen kommer. Då ska mitt rum få lite make over, längtar redan! Idag är det matte och senare tyska, är rätt så taggad för det. Nu har jag verkligen fått sovit ut och vaknat pigg, undra hur många gånger jag har gjort det på de senaste 2 veckorna? Ingen...
Blir direkt till jobbet efter skolan och sen så har jag lite läxor att ta tag i, har gjort de flesta men måste väl göra lite mer och skriva rent och så!
Verkar som om vi har tyska läxa också, men det fixar jag snabbt om det är så!

Nu ska jag sminka mig och sen dra vidare till skolan, vi ses!

possss

Inga kommentarer: