måndag 7 september 2009

kul att jag är sist med att hitta hoffmaestro...

Sista för dagen då. Idag spelade vi fotboll och beachvolleyboll i skolan. Det gick bra, har startat ny trend. Fotboll i gladiatorsandaler är inte alla som kan lira. Men det gjorde jag och bra gick det. Är sjukligt taggad på nästa grässäsong. Då jävlar kommer jag vara igång igen! ;D
Imorgon är det först fys och sen innebandy som gäller, skönt att komma igång lite. Det kommer behövas efter den här sommaren med no training och bara en massa mat. Kaggen har fått sitt om man säger så. Men jag har slutat med det ena och det andra, det är ju bra. Jag kommer ha en rolig vecka btw! ;D Två saker inbokade och jobb hela tiden. Jag är nöjd, helnöjd!
Såhär nöjd var jag i somras, det är skillnad på hur man kan förändras så snabbt.

Inga kommentarer: