söndag 20 september 2009

you´re gonna go far kid

jag tenderar till att aldrig skriva eller uppdatera på helgerna. Vad kan det bero på? Jo, att jag antingen jobbar eller befinner mig på andra ställen än hemma, det är skönt. jag vill alltid ha saker att göra, alltid ha andra saker att tänka på! Kul ju! Funderar nu på att ta en springtur till kyrkogården och hälsapå farmor för att se springa tillbaka, det står mellan det och att sova. Det blir nog att sova hehehe...
Imorgon skola igen, geografi. har ju hoppat in i en grupp men funderar på att göra det ensam. Det ska jag nog göra, sen kanske jag inte behöver redovisa, bara lämna in det. Jag orkar inte... Vill inte gå i skolan, vill inte!

Skulle hellre skaffa ett jobb och vara där istället för här... Nej, det blir att sova och sen städa rummet. Det är äckligt här inne...

Inga kommentarer: