torsdag 7 januari 2010

APRIL

Dagarna blev ljusare och längre, vi började längta efter sommarlovet
och varmare breddgrader. Denise, Lovisa, Madde och jag
startade upp på VGK för ett sista år med Tommy.
Det var fient, vi var tillbaka till jobbet och körde på som aldrig förr!
Här var även tidpunkten för en knäoperation och den gick bra.

Lirade en cup i Allians i april, Kassan och Madde var väl pigga
som få medan Sandra och jag kämpade ute på planerna.
Hur nu vårt lagt kunde komma tvåa i cupen är sjukt,
men det kan ju ha varit för Holtz som gjorde en del mål.
Sandra och jag lullade runt som två yra höns. Men det var ju kul det!

Herrarna hade sin lagfest i mitten av April
och där startade vi på mitt rum med förfesten,
kul som fan var det, på förfesten då!
Väl på plats tappade alla bort varandra,
Madde hade ingen väska och ingen jacka, Kassan blargha!
Sandra blev lämnad ensam, Ekan gled på fezt med sin bror.
Sandra hade ju lite andra äventyr också, hehehehe, ni vet vad jag menar?
Runt den här tidpunkten förstörde jag även Africa med Toto för en kille! Bra tjej!

Fick hoppa på kryckor under själva Valleborge där Mappes kväll
höll på att sluta tidigt och några brudar fick snålskjuts
till staden medan resten hamnade på kubb i Frodeparken.
Isabelle kommer inte ens ihåg en taxiresa och Sandra hängde med till Salabacke!






2 kommentarer:

anonym 666 sa...

http://www.youtube.com/watch?v=D4oWKvRTsqM

kan det vara den ökända nästan däckningen?

KUUULIAAAA sa...

HAHAHAHAHAH att filmen är på youtube är det roligaste som hände i mitt liv på längeeee!!!