torsdag 14 januari 2010

Oktober baby!

Oktober kom med ett höstlov som spenderades nere hos Gullan i Växjö.
Vi åkte ner 5 stycken sjukt taggade tjejer och fan så kul vi hade!
Det här var nog den roligaste veckan på hela året för min del.
Kassan ramlade i trappan och fick världens värsta blåmärke.
Jag stukade foten rejält och hade förjäkla ont i flera dagar.
Vi åkte till Danmark och köpte alkohol och drack på restaurangen,
det var så sjukt roligt. Vi dansade runt i Julias rum och jag lagade
en grym frukost till mina fina vänner! Här träffade vi även Julias
grymt sköna vänner och Sandra skulle satsa på
Lilleman men han valde ett annat offer, hehe, på bänken var roligt!









Lovisa och Josefine hade sin födelsedagsfest som spårade ur rätt snabbt,
gick ju inte så jättebra för Bosse då. Kommer ihåg att jag frös röven
av mig hela kvällen. Lovisa blev ju sjuk, resten kommer jag fan inte ihåg vad dom gjorde!






Blev även en middag på Dragon som var mysig,
efteråt tog vi massa bilder ute på stan.
Det var en rolig kväll som slutade med en tågfärd hem till kära Knivsta.
Kassans nya kamera kom såklart till användning!



Andrea, Sandra och jag drog till Blå vingen för att festa loss
med en varsin plastmugg i handen. Tagna hemifrån mig,
det var en rolig fest faktiskt. Kommer inte ihåg orsaken,
eller jo det var LSKs årsfest.
Lite skumt att vi gled dit men vi hade kul och det är det viktigaste?


2 kommentarer:

andrea sa...

jag cykla in i busken på lovisas och josefines fest ;)
och blå vingen var hur kul som helst, har kvar muggen här

JOSEFINEEEEEE sa...

hahahahaaaa. picknick-videon är en solkar 10-poängare! :D