lördag 9 januari 2010

Junimånad!

Sommaren kom och vi firade med studentfest hos grannen! Vi festade med Maddes mamma och Madde har nog aldrig haft sådan ångest som vi fick vara med om! Fotbollsskolan drog igång, och tre snälla tjejer valde att baka bullar och ta med sig ner till kämparna på planerna. Jag är glad att jag inte var en av dem då jag i det här stadiet började visa min kärlek för barn, fotbollsbrudarna vet exakt vad jag snackar om!

Vi hängde några mysiga dagar hos Josefine med Arne och en massa snack om allt och ingenting, sjukt mysiga kvällar och vad jag trivdes! Käkade även en grillmiddag hos Madde med massa tjejer när Gullan hade kommit upp, den var så rolig kommer jag ihåg! Det småregnade men vi kämpade på ute vid grillen ändå!





Midsommar inställde sig även, jag började ute hos Denises mormor med golfspelande och lite mat. Tog sedan moppen hem för att åka till Lovisa där vi direkt drog ut på landet till Albin för lite kubb, lite bad och lite party. Det var en kul kväll som sedan styrde vidare mot Ängby och Kalle, där sviktar mitt minne lite dock! Jag tappade bort min sminkväska och Ekan tappade bort sin väska, varför lyckas vi alltid?



Bakisdagar på VGK blev en stående tradition, hamburgare med pommes och bea var en given favorit! Det var även under den här månaden som jag började umgås mycket med Andrea, ångrar det inte en sekund, vilken vän man har hittat i henne, genomsnäll och en sån som man kan lita på i alla lägen <3>



Här var nog veckan som vi hängde hos Bollen några dagar och där var det sjukt kul men även gråt spilldes där, har nog aldrig haft en så dålig kväll som jag hade en kväll där. Mycket blandat folk kom det, så himla perfekt. Dock gick min mobil sönder här, så det var lite småsurt. Men det var kul också, blandade känslor! Sandra fick sitt livs äventyr och Madde ramlade och skrapa upp hela knäet. Det var lite småroligt det också!! Här festade vi hela natten och kom hem runt halv 6 på morgonen, men fan så kul det var!



Ekan tog sig ner till Växjö för att arbeta med Gullan under ett par veckor. Saknade var de båda två!

1 kommentar:

andie sa...

junimånad med er var bäst! jätteglad att jag har lärt känna dig <3