fredag 8 januari 2010

Maj månad!

Äntligen kom varma Maj med födelsedagar för både
Denise och Malin. Här hängde vi några kvällar ute i Vassunda
hos Tobias där det blev lite ledsna miner
men vi jobbade oss snabbt tillbaka och det slutade roligt för många!

Startade med en förfest hemma hos mig där vi dansade i soffan,
på golvet och på stolarna. Var vi hamnade sen är en bra jävla fråga,
kommer jag inte ihåg alls men jag tror det var kvällen
när vi åkte runt i en bil i Uppsala med Kalle, Jacob och Bollen…
Det var roligare än man kunde tro! Hängde runt i industriområdena
i Boländerna. Mappe och Julia åkte på andra äventyr medan jag och Kassan
styrde kosan mot Knivsta och efterfest, mäkta trött jag var efter allt!




Malins födelsedag slutade med ett uppskrapat ben för Denise
och en skjuts med en random för mig,
Lovisa och några grabbar.
Men vi hade kul och det var runt den här
månaden som vi började hitta varandra mer och mer i gänget!



Denise hade ju även en fest ute på landet som var kul med lekar och lite drickande.
Att jag och Sandra stack iväg på en moppe sen var ju inte så jätteuppskattat.
Men roligt var det!
Lovisa stack hem tidigare på grund av sjukdom har jag för mig
och resten av brudarna fick skjuts utom Madde då som hittade sin livs kärlek! :D !




brudar, kommentarerna är ju inte överflödiga. SKÄRP ER ! ;)

2 kommentarer:

sssaaaazzzi sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, mappe...

du jag och moppe är som pricken över i!

malin sa...

pinsamt att jag hade hunnit decka innan alla gäster hade kommit! pinsam tjej haha