tisdag 12 januari 2010

augusti!

Månaden som var så efterlängtad kom.
Vi åkte till Rhodos den 2 augusti till den 9!
Sjukaste veckan på året och en av de roligaste också!
Vi festade, solade, åt god mat och hade lite roliga tävlingar.
Träffade roliga och äckliga människor och dansade röven av oss!
Jag upptäckte drinken sex on the beach och det var ju
den godaste jag har druckit. Lovisa var ute på oanade uppdrag,
Madde tappade bort en sak i havet, synd det.
Julia vann väl tävlingen på hela veckan, bra det gull bra!
Josefine hittade sin livskamrat va? Och Sandra, ja Sandra.
Enda jag kan säga är väl bardisken?
Jag blev tillsagd att dra åt helvete efter en stukning av foten,
Sandra hade lite ångest efter det!




Vi kom hem lagom till skolan startade och årskurs 2 satte igång!
Jag och Madde jobbade på om idioter sista tiden.
Lovisa stack iväg till New York och Denise åkte på kärlekssemester till Kreta med mannen!



Klasman hade även en hejdå fest där det inte gick så bra för mig.
Bastun blev ett stående uttryck och jag blev nästan knockad av en man,
två slag i ansiktet var inte att leka med.
Sandra ramlade nästan ner för trappan och jag slutade aldrig prata i bilen.
Men det var en kul fest tills det jobbiga hände,
men som alltid blir man glad efter några minuter igen!

Frida valde att kicka en lagfest på engvallen för fotbollslaget
och något amerikansk fotbollslag. Det var en kul kväll som man
fick uppleva mycket av. Att hetsa folk är ingen idé för mig,
det blir bara värre för vederbörande.
En stupning på fotbollsplan och sedan en väldigt slirig väg hem blev priset!
Här blev jag vettskrämd av poliser medan
Kassan och Madde blargha i en toa som inte gick att spola!
Malin hade sina egna äventyr ute på fotbollsplanen och
Isabelle, det gick inte riktigt som du tänkt dig?

1 kommentar:

Isabelle sa...

känner att det kanske inte riktigt hörde till min personlighet om jag ska vara ärlig:) , men han var ju amerikan :D