måndag 11 januari 2010

julimånad!

Denise bjöd på förfester som uppskattades stort,
volleyboll spelades och sommaren åtnjöts som aldrig förr!
Jag jobbade som en tok kommer jag ihåg,
kämpade på med Tommyboy och gänget, inte ofta.
Den här månaden stack några brudar ner till Barcelona för att lira lite fotboll,
Sandra sprang in i en stolpe fick jag höra. Det var roligt det!





Lovisas och mina föräldrar drog på en roadtrip uppåt i landet
och vi var inte sena med att ta vara på den tiden.
Lovisa, Kassan och jag levde i princip med varandra
under en vecka och vi hade mysiga kvällar och lite fester.
Det var fint det, KP bjöd och jag fick hälsa på toaletten ett tag.
Det var inte bra det, men det var en mysig kväll!

Lovisa och jag tog en spontanresa ner till Gotland i slutet av juli.
Det var en rolig resa där vi träffade hennes klasskamrater, Viktor och Alex.
Vi stack ner till Tofta och solade, drack lite gott
och bara hängde med våra cyklar. Det var som en avkopplingsresa och
fan så skönt det var! Vi snodde även en livbåt och åkte runt lite,
sen försvann den. Hoppas vi inte dödat någon person dock.
Färjan var också rätt sen så vi fick ta taxi hem, skönt ju!

Inga kommentarer: