onsdag 6 januari 2010

Mars - månad 2009

Här kom det även en fest som spårade ur lite smått också,
vi tjejer startade hos Sandra och gled sedan iväg till Pjotor.
Här fick Sandra karatefyllan, den där jävla Madde blev ett uttryck.
Jag blev nästan dödad av en vakt som Andreas och jag
kastade en varsin snöboll på.
En efterfest i en Saab kom till och Ekan blev bundis med fienden!

Madde, Linda, Josefin och Sofie fyllde 17.
De hade en middag och senare massa mys på kvällen hemma hos Mappe.
Jag och Denise gled på teater innan och kom sedan direkt till Madde.
Där sjöngs det singstar och dansades. En av alla roliga kvällar vi hade
detta år!




edit: Andrea fyllde också år och det firade hon med middag och senare fest,
jag kunde inte komma och när jag funderar på det kommer jag ej på
vad jag gjorde istället. Men jag hoppas på att det var något viktigt ;D
Det var även runt denna tidpunkt som mysiga kvällar på mitt rum ingick,
till River flows in you!



Wille kicka fest i sitt röda hus, Ekan hittade sin soulmate
och senare sjöng hon till ljudet av sina egna spyor. Bra där!
Jag blev lämnad ensam av mina vänner
och fick glida på en annan efterfest
där jag nästan blev dödad på väg hem, vad gör Ekan?
Hon lägger på när jag i panik ringer henne!
Sjalar försvann och kläder slängdes av,
uttryck som ”Jag vann över Johan på Skate” uppkom också!

1 kommentar:

andrea sa...

jag fyllde också år ; )