måndag 18 januari 2010

november jaråå!

November bjöd på lite kyla och här lugnade vi ner oss lite granna.
UF-företaget stod på Gränbymässan och sålde inte sådär värst mycket,
men det var en bra erfarenhet.




Madde och Sandra startade sin Svensson period medan Andrea,
Lovisa och jag började hänga i en liten lägenhet vid Thunmanskolan.
Här blev det en del spårade kvällar.
Tjejer kysstes och spyor i diskhoar utdelades.
Men jag bjöd på mat i alla fall!

Andrea styrde partey där vi festade natten lång
och hur gick det för Lovisa den kvällen?
Efter en viss roulette så låg hon i sängen när förfesten var över,
dock kom hon tillbaka till spelet och körde vidare hårdare än vanligt,
dagen efter gled vi på new moon, Andrea somnade i stolen,
Ekan vågade inte väcka henne. Feg tjej.


Andrea kirrade en förfest helgen efter också,
jag var wop wop men fixade att skriva en engelska inlämningsuppgift till henne,
KAN ju nämna att hon fick VG på den.
Jessica, Andrea och jag käkade middag innan, hur gick det?
Jo det var gott, men vi blev rätt busted av Uffe,
vinboxar gömdes och glas ställdes under bordet,
men mannen i huset var smartare än så.
Allt upptäcktes och ett argarv bröt ut.

Jag och Ekan tyckte att vardagen och helgerna var så monotona,
vi valde att göra slag i saken och bjuda på en spontanmiddag hemma hos mig,
vidare gick vi till Fritte och där vankades det storfest innan tre grabbar åkte till Thailand.

Inga kommentarer: