onsdag 6 januari 2010

Februari

Februari kom hack i häl, här var vi rätt lugna
och kämpade på i skolan som vanligt.
Vi gled på en efterfest och tog taxi från Ica upp till Högåsen
för att ingen orkade gå, där ramlade människor i buskar
och sen blev det Statoil där hjälten Ida
köper chips och dipp till sina kära vänner, eller var det jag som betala?

TBS gick ut på praktik och Sandra kirrade jobb på Form
och jag valde att praktisera på Waynes där jag senare fick en plats!
Den 28 februari firade jag min födelsedag på en maskerad.
Var utklädd som självmordsbombare
och hade en sjukt kul kväll tills det var dags för hemgång.
Hamnade i en lägenhet där Mamma Mia slogs på
och senare blev man efterlyst av polisen.
Kom hem och blev en del tjafs, men det löste sig.
Jag blev ju trots allt 17!

Inga kommentarer: