tisdag 20 januari 2009

Efter att blivit hotad att bli väckt 7 dagen jag har sovmorgon till 10 så sov jag inte den bästa sömnen kanske, men jag vaknade upp och försökte tänka att JA det är lördag. Men nej, då skulle jag inte ha gått upp vid 10-tiden ändå. Efter en tyska lektion där vi hade "online-övningar" så valde jag att styra kosan hem igen, här har jag pluggat, ja på Thoren får man läxor. Men jag är nödj att jag är klar med det, mina obefitliga ritkunskapen fick även sättas på prov då jag skulle rita kurvor?
Snart ska jag avnjuta en måltid bestående av lax med pesto på och hasselbackspotatis till som jag själv har gjort, kommer bli grymt gott!
Måste ta receptet på den där räk och lax pastan som Fanny och Andrea gjorde, mycket god!
Senare ikväll ska jag tillsätta en bragd till mitt träningsprotokoll som diktatorn DK har valt att låta oss skriva! Men jag är inte bitter!

over and out

Inga kommentarer: