onsdag 21 januari 2009

ENligt rykten dejtar du en ny kille...han hette något konstigt, typ enqän, berätta mer gumman?! din blogg r0cks my w0rld<3<3

Detta min kära bloggläsare stämmer inte alls, denna enqän är en väns kompis och vem dejtar kompisars kompisar ?


har hört att du tog två bröder på en natt? var det "helena tar brorsan" som inspirerade dig?

För det första, vem är helena tar brorsan? Och sådana frågor är barnförbjudet!


Vem var oraklet i delfi?/Nyf1k3n_tj3j_92

Som ni ser i inlägget nedanför så är det antingen en prästinna eller en hög dam , själv håller jag stenhårt på en hög dam!


tycker du att du är snygg ? / Sofia Jakobsson

Sofia du är min förebild, snyggaste kvinnan på jorden! All cred till dig! puuuussw !!


Vad skulle du göra/uppleva om du fick veta att du skulle dö inom 2 dygn?

Första dygnet skulle jag supa sönder, så att jag spyr däckar får alkoholförgiftning, allt som vanliga ungdomar gör. jag vill också uppleva det! Andra dygnet skulle jag definitivt ta självmord på bästa sätt. Måste återkomma med hur tyvärr!


plattar du håret ofta och vad har du isf för tång? och en liten till fråga. använder du serum i håret då? / Kissie

Jag plattar håret i princip varje dag, serumet jag använder kommer från märket hogman and GULLberg. Mycket bra, det finns tyvärr endast i Albanien, men man kan beställa hem det från gullbergsuicide.com


Jag läste ditt första inlägg om ätstörningar och det kändes som om det vore helt riktat till mig. Jag har slösat 5 år av mitt liv att göra jobbiga situps, springa i skogen efter middagen, tänka och må dåligt över allt jag stoppar i mig.Det finns inte känslor som är mycket värre än att känna sig tjock, vilket jag egentligen vet att jag inte är. Jag har ingen allvarlig anorexi, jag har aldrig spytt och mitt BMI är 18. Men jag har ett konstigt förhållande till mat, jag njuter aldrig fullt ut av det. Jag är dessutom väldigt känslig när det gäller mat. Jag kan inte läsa Carolina Gynning, Katrin Zytomierskas eller någon liknande blogg. De får mig att må dåligt. När du skrev om detta kändes det som om du försvarade mig och mina känslor. Jag kan inte riktigt förklara med ord, men jag blev glad och stark. Att folk sedan säger emot dig, det förstår jag inte. Att säga nej att hetsa till ätstörningar, det är väl inte annat än fel hur man än vänder och vrider på det? Sedan läste jag allas inlägg och kommentarer om dig, som var illa menat. Så började jag gråta. Tänk så är det vi som har fel? Du och jag alltså. Tänk så ska man se ut som Gynning och dela på en sallad? Alla verkar ju tycka så. Fast det vill jag inte tro. Jag vet inte va jag ville säga med detta inlägget, bara att du berörde mig och växte i mina ögon. Du är verkligen annorlunda, jämfört med andra. Jag skulle vilja träffa dig och lära känna dig, du verkar vara en otrolig människa. Kram Blondinbella!

Jag förstår dig! Ibland vill man bara vara någon annan, men tro på dig själv som oss andra proffsbloggare!


Det är så, att jag är jätte in love whit a guy. Jag har varit det i ett år nu. Problemet är att jag aldrig har fått ur mig detta till honom.. Alla min vänner säger att det är bara att gå fram och prata med honom, men det är ju liksom inte så lätt för mig.. Dom råder mig att jag ska bli ensam med honom (att typ fråga om jag kan prata med honom ensam osv). Problemet då är att jag inte vet hur jag ska säga det till honom, att jag verkligen gillar honom. Han är ganska omogen.. egentligen men det känns som han bara är omogen hela tiden.. alltå, är det värt att säga att jag gillar han ändå? Jag blir verkligen knäsvag när jag träffar han så jag tycker verkligen om honom!


Att du ens använder ord som "jätte in love with a guy" sänker mitt intresse till din fråga, du kan väl själv lista ut det. Själv skulle jag leva upp till mitt namn och hoppa på honom direkt! Go loose girL! Han kan ju vara upptagen vid tillfället du vill ha honom. Med upptagen, menar jag med moI!


Vad gillar du mäst? Oral, anal eller vaginalt sex? SVara eller dÖ


Här har vi den mest intressanta frågan, vem vill inte veta? Detta vet nog avsändaren till denna kommentar.. hehee *ler lite generat*. Nu blev det ju lite pinsamt, omg.... Måste nog få tag på denna människa för jag blir lite.......kär...... hihihh, gulli gulli!! <3<3<3


Hej jag är en fl1kk4 på sexton jordznurrr *fnizz*J4g h4r 3n l1ten fråg4:Har du någonsin kört på en tant med mening/av misstag?T4ck på foerh4nd!P.S Jag vill veta mer om denna jo-ann, hon verkar k00l!

Hej fl1kk4. Jo det är så att jag skulle köra på en annan bil, men tantj*veln var i vägen, så jag kunde inte riktigt gira, det gick för snabbt. Det här är inget som jag döljer, utan jag tar mitt straff om det är så! *fnizz*


när du knarkar, vad tar du då?

klockan 15.57 varje dag. Mest marijuana!


vet du vem Siaren Teresias var?

ehm,,, assååww jag har ingen aning gullii! berätta snälla !! <3<3


varför valde du självmord.com?

jag har testat andra dejtingplatser som match.com och motesplatsen.se. Men kände att ingen av dom riktigt tillfredsställde mina behov, när jag såg sjalvmord.com i en annons i tidningen ( UNT ) så visste jag att det här var rätt! Där hörde jag hemma! Du borde testa själv!


hur träffades du och sandra, din absoluta bästa vän?

Sandra och jag träffades @pea. Vi hade båda spanat in samma kille och båda hade lagt in stöten. Sen skulle var och en träffa honom en dag, det slutade med att vi träffade honom samtidigt, det blev såklart lite konflikter, om ni fattar vad jag menar ;) . Nu i efterhand skrattar vi åt det och vi är absolut bästaste kompisar!


hur mycket tjänar du på din blogg?

För proffsbloggar är det där såklart ett känsligt ämne, men jag säger precis som min favoritvän Alexandra "Kissie" Nilsson, mer än 20.000 och mindre än 70.000 ................................................................................................... ( det betyder 20001 för henne och 69999 för mig)


hur tar din mamma och pappa det när du bloggar om det du gör?

Såklart det har varit en del konflikter och bråk vid middagsbordet, men jag har sagt att jag står för det jag göra, självsvälten, knarkningen och drickandet. Men vi har tillsammans gjort ett gemensamt avtal, jag får absolut under inga omständigheter äta kakor, detta är för sockrigt och fett enligt mina föräldrar. Så bjud mig aldrig på en cookie sötisar! *hhiihih*


hejjag har hört att du har en crush på flera stycken. nämn ALLA! tack puss

Det du hört är alldeles fel, det är mer dessa som har en crush på mig. Jag försöker bara balansera kändislivet med att ha bra vänner, man vet aldrig vilka som utnyttjar dig. Tycker det är lite jobbigt ibland!


Vad gick du i för klass tidigare? var det bra klassen? GIllade du alla och hadde du en pojkvänn? Vem gillade du MINNST eller vilka och varför gjorde du det? Och vilken kille var SNYGGAEST?

Jag gick i 9A på thunmanskolan. Jo klassen var grymlii! Jag gillade nog alla utom några fåå! :) , jag hade typ 6 pojkväner i nian, hehehehhe... player*fnizzzzz*.... nejrå! Jag gillade en kille minst, detta p.g.a. omständigheterna! Om vi säger såhär, det var inte precis slagsmål om grabbarna i klassen......


Hej ingaproblems. Jag har läst din blogg ett tag nu och har läst lite om detta sjalvmord.com. Jag är själv medlem och heter scars, vad är ditt chattnamn?? Skulle vara tacksam för svar ! kram

Tyvär kommer jag inte outa mitt chatnamn, jag kommer förbli anonym där. Inget som jag är stolt över precis.. NOT! jag älskar att vara inne på sjalvmord.com. MEn jag förblir anonym, skaffa sjalvmord.com ni andra OCKSÅ! NUUU!!


hur orkar du med alla elaka kommentarer?

Jag bestämmer mig helt enkelt för att inte lyssna på dom. Ni har ingen aning om hur jag är eller hur jag någonsin kommer vara, ni har ingen rätt att döma mig, det är ju inte så att jag heter "ingaproblems" på fritiden. Jag är en helt annan person då. Här skriver jag mina innersta tankar och vill inte bli kritiserad ! Men för att klara av dom skrattar jag åt varenda en och sen skakar jag av mig dom, hoppas du fick svar nog!


Hejsanjag är 16 år och går på TBS i uppsala. Vi har praktik vecka 9 och 10 och undrar om jag kanske skulle kunna få parktisera hos dig?jag är en ambitiös tjej och gör alltid så gott jag kan i alla situationer. jag har arbtat på ett horhus tidigare, men nu är min arbetsplats ute på gatan som prostituerad. jag blev anställd förra veckan och det går riktigt bra! OLGA

Det ska nog inte bli några problem OLGA. Jag kommer finnas vid receptionen klockan 8.30 vecka nio på måndag. Be there or never be a part of it all!


varför är du så dum i huvet ? Moa

ibland frågar jag mig själv frågan. Måste vara någon professor som bör veta! Ska kolla upp det gulll!


Hej hej, jag beundrar din blogg otroligt mycket, det är den bästa av dom allajag undrar. hur blev du vän med den där jo-ann knullberg?ps. du ska in bry dig om alla elaka kommentarer gumman, du är bäst! KRAMMMMMM /Robert

Jo-Ann Kullberg och jag går i samma klass, ja jag går fortfarande på gymnasiet. Det var så vi träffades, men egentligen så träffades vi lååååångt innan då vi var smågluttar. Hon ville verkligen bli vän med mig på hogwarts så jag bah okej! Sen träffades vi ett tag, som kompisar självklart. Jag och Jo-Ann var bra vänner redan då!


Varför började du blogga ? / Marika

Det var så att jag tyckte att alla bloggar sög ( inte din Kissies <3>


vad säger du om jag säger din mamma?

höhöh, din pappa !!! Nej , du ska inte snacka skit om min morsa breee. Aboww! Jalla Kom dah!


vad äter du till frukost ?

Jag äter haggis, direkt importerad från Skottland! Du borde testa!


sover du på mage ?

tveksamt, brukar sova på huvudet!






en bild för endast er soetnowsar!

1 kommentar:

Anonym sa...

hade du en tråkig dag?