fredag 30 januari 2009

Just för tillfället ligger jag på plus sidan på pluggningen! Super tycker jag, men egentligen så har jag en del kvar att göra!
Måste skriva en rescension av filmen Mamma Mia, ungefär ett dataskrivet A4, det ska jag nog göra nu, så behöver jag inte tänka mer på det. Sen har jag en jobbig uppsats i samhällskunskapen som måste göras. Den tar upp det ekonomiska läget i Sverige. Jag kommer självklart satsa på MVG, när man ändå gör den så kan man ju satsa?
Har iallafall gjort klart G-uppgifterna till samhällskunskapen. Funderar på att avboka mitt möte med en bankman. Men, det kan ju vara lika bra att göra det så att jag verkligen får veta hur man gör ett lån!

Nu har jag tänkt att gå och duscha för att sen kika lite på one tree hill och efter det ska jag städa mitt rum och tv-rummet. Kommer bli super, ikväll ska jag umgås med fina tjejer över en påse chips och massa prat! Underbart!

over and out.

Inga kommentarer: