tisdag 27 januari 2009

När jag kom hem från träningen duschade jag som vanligt, jag valde att duscha någoon minut längre. Sen gick jag upp, bytte om till sovkläder för att efter det gå ner och fixa lite mat att äta. Detta gick grymt bra, jag gick uppför min knarriga trappa och rörde mig sakta mot tv-rummet. Väl där satte jag mig i soffan i hopp om att få se "Lipstick Jungle", men tji fick jag, det var ett annat skitprogram på tv. Till min förskräckning så var det inte ett enda bra program på tv! Say what!
Nu måste jag istället plugga :( dohhhhh.

Jag väljer att istället längta tillbaka till "the time of my life"

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

även att jag ser lite skum ut på den där bilden , så jo de va härliga tider!
Och någon härlig störd typ, men sånna behövs ju också ..