söndag 11 januari 2009

Sådärja, nu är jag så gott som frisk! Kanske inte var det bästa att spela matchen igår, hade feber under matchen och sedan efter hade jag 38,5, inte så värst roligt! Men jag är snabb på att krya på mig och nu är jag frisk, bara lite snuva!

Nya schemat i skolan är inte lika roligt som det var förra terminen, nu går jag måndag till torsdag, fredagar är ju som sagt öppen tid!

Jag har fått tre nya lektioner, Rättskunskap med DK, alltid välkomnat! Naturkunskap med Sören, vet inte riktigt vem det är, men det ska nog bli roligt.... Sist, Företagsekonomi B, hoppas det blir ungefär som förra terminen, jag tyckte det var svårt. Kan ju bero på att jag mest satt och spela spel på facebook på lektionerna!

På onsdagar får jag lite sovmorgon iallafall, det är ju skönt, en halvtimme hit och en halvtimme dit, men men!

Men tanke på att jag har sovit från 12 till 12 varje natt den här helgen så är det tveksamt om jag kommer kunna somna vid 10-11 idag, vi får se hur det går med det. Jag har haft världens tråkigaste helg, suttit hemma och tittat på film med papi och mami, såna helger måste ju också finnas. Fick inbjudan till att umgås med lite folk och ha lite kul men jag avbokade snabbt. Tråkigt men sant!

Ikväll är det match, Herrlaget mot Sirius, kommer nog bli en rolig match eftersom Sirius leder och Vide tror jag ligger 2:a eller 3.a!



saknar dom här två fina kvinnorna!!

Inga kommentarer: