fredag 23 januari 2009

Jag hatar barn, jag verkligen hatar barn! Jag gillar inte hur dom ska snora hela tiden, det är äckligt! Vem vill gå runt med snor rinnandes in i munnen? Jag hatar hur dom ska klänga på en hela tiden, det är jobbigt och bara drygt! Jag hatar hur dom alltid ska tycka annat än en själv och inte göra som man vill att dom ska göra, gör som jag vill annars blir det stryk! hehe.. Jag hatar hur dom skriker när man har sovmorgon! Då vaknar man ju! Jag hatar hur dom ska vara så små att man alltid går på dom när dom står bakom en. Jag hatar hur dom alltid ska börja gråta när dom inte får som dom vill, livet är orättvist get used to it! Jag hatar att dom alltid ska skita ner sig när man har varit på lekplatsen! Men mest hatar jag nog att jag själv har varit barn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

kan du inte ha en frågestund igen?

Anonym sa...

ja, du är ju vuxen nu!